Dostluk İle İlgili Kompozisyon

Sponsorlu Bağlantılar

Dostluk, tek bir tanımı olmayan bir kavramdır. Paylaşmak, güvenmek, fedakârlık ve açık sözlülüktür.

Hayat, dümdüz bir yol değildir. Herkesin hayatında dönem dönem inişler ve çıkışlar vardır. Bu yüzden her gün mutlu ve neşeli olamayabiliriz. Bazı günler kendimizi mutsuz ve kötü hissederiz. Bugünlerde ise, en çok ihtiyaç duyduğumuz olan şey bir dosttur. Çünkü dostlarımızla sorunlarımızı ve problemlerimizi paylaşabiliriz; ama önemli olan gerçek bir dost bulabilmektir. Mutlu olduğunuz zaman yanınızda birçok insan bulabilirsiniz; peki ya mutsuz ve üzgün olduğunuzda da o insanlar yanınızda mıdır? İşte dostluk bir mum ışığına benzer, ortalığa karanlık hâkim olduğunda ancak belli olur.

Dostluk, bir insanla her gün telefonda 3-4 kez konuşmak, bir kişin hayatını ve yaşadıklarını derinlemesine bilmek değildir, ya da sürekli görüşmek de değildir. Başı gerçekten sıkıntıdaysa, yardıma koşacak ilk kişiysen, aynı şekilde onun da öyle olduğunu biliyorsan işte bu gerçek dostluktur.

Dostluğun insan hayatındaki değeri bir ekmek, su kadar değerlidir. Artık kimsenin birbirine güveni kalmadığı şu zor hayatta gerçek bir dostumuz varsa eğer kıymetini bilmeliyiz. Çünkü arkadaş çok bulunur; ama dost zor bulunur.

Tuğba Aydınlık – DenizTopu.com

Yasal Uyarı: Yayınlanan bu kompozisyonun tüm hakları DenizTopu.com sitesine aittir. Kaynak gösterilse dahi kompozisyonun tamamı başka sitelerde kullanılamaz, yayınlanamaz. Ancak kompozisyonun bir bölümü alıntı yapılarak ve bu sayfaya aktif link verilerek kullanılabilir.

Konu İçeriği: , dostluk ile ilgili kompozisyon, dostlukla ilgili kompozisyon, arkadaşlıkla ilgili kompozisyon, dostluk kompozisyon, dostluk hakkında kompozisyon, DOSTLUK kompozisyonları, dostluk ile ilgili kompozisyonlar, dostlukla ilgili kompozisyonlar, dost ıle ılgılı kompozısyon, dostluk ile ilgili kompozisyon örnekleri

Sponsorlu Bağlantılar

232 Yorum “Dostluk İle İlgili Kompozisyon

  1. mert

    hocalar anlıyor o yüzden ilham alın sadece okuyun anlayın kendi cümlelerinizle yazın

  2. Esma

    Gerçi ben o kadar çok beğendim ama yinede güzel

  3. Nurgül

    Çok güzel olmuş,gerçektende beğendim

  4. ali

    dostluk kompoziyonu çok güzel beğendim

  5. Pelin Su

    Bence o kadar güzel kiii

  6. gamze

    sınavda hoca soracaktı sayenizde soruyu bos bırakmam

  7. yasin

    güzel

  8. İrem soylu

    Merhaba ben de bunu çok sevdim

  9. İrem soylu

    Merhaba ben de bunu çok sevdim

  10. İrem soylu

    Çok güzel olmuş

  11. Mucahit

    Kanki bu çok guzel

  12. Arzu

    HARİKA

  13. Arzu

    Sınavda çıktı 100 aldım teşekürrrrrllllleeeerrr

  14. pınar

    O kadar beğendimki muhteşem 1ve10arasında oy versem 1000000000veririm 🙂

  15. cahide

    😀 🙂 😀 😆 bayıldım ➡

  16. zehra

    çok ama çok güzel olmuş 😀

  17. esma

    çok ama çok güzel olmuş kısacası harihaaaaaaaaaaaaaaaa 😐

  18. burak

    cok güzellllllllllllllllll dostluğun ne demek olduğunu öğrendim 😆 :mrgreen: 😎

  19. Asli

    Güzel ama ezberlemesi felaket 😮

  20. nilsu

    çoook güzel 😉 🙁 😆

  21. Sude

    😉 😕 😛 harbi coooooooook güzelmis gecte olsa buldum sonundaaaaa be

  22. eylül

    ayyy ne kadar güzel anlatmışsınız arkadaşlığı sizi tebrik ederim ben bile böyle yapamazdım 😥 😥 😡

  23. alpaslan sümer

    😮 😉 😕 ❓ süpeeeeeeeeeerrrrr

  24. berfin

    😀 😈 😐 süüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  25. demetn

    güzel di yani
    :mrgreen:

  26. mevlüt

    bravooooooo 😐 😮

  27. Melike

    SÜPEEER … 😆 💡 😀

  28. mehmet

    güzelll sayfa herkse teşekkürler 😀

  29. selçuk

    çok güzel olmuş teşekkürler

  30. Elif

    çok güzel teşekkür ederim:D 😆 😐

  31. aysu

    wayyy çok ama çok beğendim ödevim için kullanıcam çok tebrik ederim başarlı ve güzel bir yazı.

  32. ahmet arslan

    süperrrrrrrrrrrrrr 😐 😥 😉 🙄

  33. nurullah

    çok güzel 😐

  34. burhan

    cok iyi bunu kim yazdıysa mükemmelllllllllllllllll olmuşşşşşşşşşşşşşşşş

  35. ibrahim can

    süper desem yalan harika desem yalan mütüş desem yalan harikanın en önde gideni desemde yalan bn ne diyim allah allh yaa kerimmmmmmmmmmm 😥 😮 😐 😀 :mrgreen: ❓ ❗

  36. enes

    abi çok iyi ya sınav için kompozizyon okuodum 😛 😈

  37. mlky yldrm

    süper bir kompozisyonmuş abi yaa 😐

  38. ebru

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  39. bedia

    bence de çok güzel türkçe performans görevinde kullanacağım bu yazıyı kesinlikle öğretmenim bu yazıyı çok beğenecektir 🙂 😀 😎 😛 😆 😐 🙄

  40. melis

    çok güzel bir sayfa 😐 😉 😛

  41. deniz

    sayenizde ödevimi bulabiliyorum teşekkür ederim :: 😉 😡 😥 😐

  42. nazlıcan

    süperrrrrrrrrrrr bence allah yazandan razı olsun 😐 :mrgreen: 😛 ❓

  43. nazlıcan

    çok güzel bence yazıp öğretmenime vereceğim inşallah birinci olurum 😀 😀

  44. gaye

    Abi cok iyi ya 😉 😡

  45. Şevval

    ben bu yazıyı çok beğendim umarım benim beğendiğim kadar Türkçe öğretmenimde beğenir bu yazıyı kim yazdıysa çok güzel olmuş 😐 🙂 :mrgreen: 😀 😎

  46. Yaren

    😉 süper , mükemmel olmuş . 😎 😎 teşekkürler

  47. enes

    çok güzel bu şey 😥 😀 😐 😯 🙁

  48. enes

    🙂 çok güzel bu şey

  49. Bahattin Çağlar

    kompozisyon deyil destan yaa 😮 😮 öğretmen beğenirse çok iyi olur teşekkürler :mrgreen:

  50. Mısra

    Cok işine yaradı gerçekten cokk tenks 😉 😐

  51. ahmet

    harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    😉 😐 😡 😈 😯 😳 😥 👿 😈 😳

  52. burak

    güzel. örnek aldım

  53. beste

    çok saolllll 😐 😉 😎 🙂 😛 :mrgreen: 🙂

  54. şeyma

    çok güzel olmuş kim yazmışsa ellerinden öperim işime çok yaradı allah razı olsun derinden kutlarım

  55. Alara

    Teşkkür ederim -_-

  56. cansu

    İnş Hoca beğenir 🙂 😉

  57. Ece

    😐 🙂 çok güzel tam da ödevim için gereken yazı

  58. aysu

    😐 🙂 :mrgreen: çok mantıklı ve iyi bir yazı BEĞENDİİİİM!

  59. BJK li cemre

    GERÇEKTENN ÇOKKK GÜZELL 😐 😉 🙂

  60. ELİF ERCAN

    gerçekten süper olmuş inşallah öğretmen beğenir 🙁 🙁 😈 😈 😥 😥 😕 😕

  61. ELİF ERCAN

    coooooooooookkkkkkk güzeeeeeeeeeeel 😈 😯 🙄 😀 👿 😕

  62. zeliha

    çok güzel miş teşekkürler
    ödevi yapamıyordum şimdi bu siteye bakınca artık yapıyorum tuba aydınlık thankyou

  63. ömer

    cok saol baya güzelmiş tuğbaa 😉

  64. GÜLÇİN

    çooooooooooooooooooooooooooook saol tuğba işime çok yradı 😉 😐 😡 😡 😈 🙂 😯 🙁 🙄 😛 😳 😮 :mrgreen: 😆 💡 😀 👿 😥 😎 ➡ 😕 ❓ ❗

  65. sena

    ELLERİNEZE SAĞLIK AM BİRAZ DAH UZUN OLABİL,RDİ 6. SINIF ÇOKOOOKK ZORRRR
    🙁 😡 😆 😐 :mrgreen: 😮 😀

  66. özge

    güzel 🙂

  67. özge

    çok güzel öğretmenimin verdiği ödeve lazım olduuuu 😐 🙂 😛 😀 :mrgreen: 🙄

  68. merviş

    🙂 süper tşk

  69. Remziye

    çok saol tuğba işime yaricak yaa oley 😛

  70. FB'Lİ SEVGİ

    TUBA GERÇEKTEN DE HARİKA BİR YAZI YAZMIŞSIN ELLERİNE SAĞLIK. ÇOK ANLAMLI. BANA ÇOK FAYDASI OLDU YARIN OKULDA ANLATACAĞIM HOCADA BAĞENİP YÜKSK BİR NOT VERİR İNŞALLAH. ŞİMDİDEN HERKESE İYİ AKŞAMLAR… 😐 😐 😮 😀 😥 😉

  71. mustafa

    😐 saol un beA türkçe ödewinden yırttım sayenizden ALLAH ne muradınız warsa wersin <3

  72. sinan

    süper yaa

  73. zeynep

    ellerinize sağlık 😥

  74. nil

    süperrrrrr 😎 💡 😕

  75. ilayda

    süperrr 🙂 😀 :mrgreen: 😆

  76. Duru

    GÜZEL OLMUŞ ÖDEVİMDE BUNU BİRAZ DEĞİŞTİREREK YAZABİLİRİM ELLERİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM 😐 🙂 😛 😆 😀

  77. furkan

    güzel 😉

  78. Başak

    😐 :mrgreen: 😆 teşekkürler çok işime yaradı!!!

  79. gülsüm

    çokkkkkkkkkkkk güzel değil mi? 😐 😐 😕 ❓ :mrgreen: 😛 😛

  80. emir

    bence çok ayrıntılı olmuş 6. sınıfa göre bili deil 😕 😕 😳

  81. zeynep Nadeem

    Tesekkur ederim 😉 Allah Razı Olsun 😐 YAZANLAR icin pakistandan selamlar veee dualarr 🙄

  82. Eren

    Çok güzel bir kompozisyon ellerinize sağlık 😀 🙂 :mrgreen: 😉 😐

  83. perihan

    kim yazdıysa ellerine sağlık 😐 😉 🙂 😀 😆 :mrgreen:

  84. yasemin şeker

    Dostluk, tek bir tanımı olmayan bir kavramdır. Paylaşmak, güvenmek,
    fedakârlık ve açık sözlülüktür. 😉 💡 😈

  85. Zeyno

    Çok teşekkür ederim çok işime yaradı.

  86. filiz

    yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim:)işime çok yaradı kompozisyon zor ödev yazana eline sağlık 😐 😉 🙂 😮 😎

  87. esra

    işime çok yaradı. kim yazdıysa teşekkürler. bundan sonra hep bu siteyi kullanıcam. arkadaşlarıma ve diğer herkese önericem. tekrar tekrar teşekkürler … :mrgreen: ❗ ❗ ❗ 😕 😐 😉 😛 😆 😀 😎

  88. Deniz

    çok güzel olmuş çok işime yaradı yazana çok ve çok teşekkür ediyorum

  89. Deniz

    Çok güzel beğendim 😎

  90. melek

    gerçekten süper olmuş, ellerine sağlık, çok işime yardı. saol. 😉 :mrgreen: 😐

  91. zeynep

    harika bu araştırma için öğretmenim bana 100 verebilir 😉 😎

  92. burak

    çok güzel olmuş elinize sağlık 😉 😐 😡 😈 😯 😈 💡

  93. burak

    güzell işime yaradı kim yazdıysa eline sağlık

  94. Ceren

    Gerçekten çok işime yaradı çok teşekkürler yazanın ellerine sağlıkk 😐 :mrgreen:

  95. serkan

    çok harika ellerinize saglık.İnşallah anlattığını gibi bir dostunuz olur.teşekkürler….
    😉

  96. ada

    tekrar söylememe gerek yok süperrrrrrrr ağlıcaktım nerdeyse 😥 😐 😉 😛 ➡ ❗ 😛

  97. sena

    gerçekten çok güzel bir kompozisyon yazanın eline sağlık 😐 😛

  98. emre

    😉 😉 😐 😐 :mrgreen: 😀 superrr

  99. caner

    yazıyı çok begendim teşekkürler

  100. selin

    SÜPERSİNİZ çok yardımcı oldu teşekkürler 😉

  101. kaan

    evet dostluk süper bir şey

  102. kaan

    çok güzel bir yazı olmuş gerçekten çok ama çok işime yaradı yazana çok ama çok teşekkür ediyorum 😉 😐 😡 🙂 😯 😛 :mrgreen: 😆 💡 😀 😀 😎 😕

  103. gözde

    dostluk kolaylıkla bulunabilecek bir şey değildir o yüzden dostlarınız varsa kıymetini bilin

  104. nur

    harika kompozisyon çok beğendim

  105. nuran

    çok güzell 😛 😐 😆 💡

  106. sefa

    iyi olmuş işime yarıcak allah senden razı olsun 😀 😉 😡 😯 💡 ➡

  107. dilara

    😉 gerçekten işime yaradı emeğe saygı 🙂

  108. kübra

    😉 😐 🙂 😎 çok teşk süper

  109. uğur

    çok yardımcı olduu 😐 😐

  110. emre

    hoşuma gıttı

  111. emre

    yazan çalışkan olur 😥

  112. ecem

    bu kompozisyonu yazanın ellerine saqlık sınıfta okuduqumda öqretmen çok beyendi teşekkürler bunu yazan kişiyee :mrgreen: 🙂 😆 😮 😐 😛

  113. selin

    güzelmiş 😉 😐 😡 😈 🙂 😯 🙁 🙄 😛 😳 😮 :mrgreen: 😆 💡 😀 👿 😥 😎 ➡ 😕 ❓ ❗

  114. sena

    büyük bir ihtimale işime yarayacak 😉 :mrgreen: 😉

  115. selcan candır

    yazana çok teşekkür ederim 🙂 😮 😐 😀

  116. naciye

    😉 😐 çok güzel 🙂 😛

  117. yağmurr

    gerçktenn çok güzlmişşş 😉 🙄

  118. yüsra

    cok işime yaradı 🙂

  119. mustafa

    çok işime yaradı tşkrlr

  120. ömer

    cok yararlandım çok güzel 😉 XD
    😐 😆

  121. sevgi

    saolun sayenizde türkçe yazılımdan 100 aldım ve bi tek bn doğru yazmıştşm kompozisyonu kim yazdıysa bizim hocanın dilinden anlıo

  122. ebru

    çok yardımcı oldnz

  123. hatice

    gerckten cok begendm bu dostlukla ilgili yazıyı 😐

  124. melisa

    kim yadısa ona çokkkkkkkkkkk teşekürler 😐

  125. esra

    bu çok iyi 😛 😐 😳

  126. esra

    teşekür ederim bunu yazana 🙁 😀 🙁

  127. alper

    çok işime yaradı tşkler… 😉 🙂 😐 :mrgreen: 😀 😎

  128. selen

    çok güzelmiş. 😉 😐 🙂 🙄 😆 😀 😎

  129. pelin

    çok teşşekürler çok işime yaradı 😐 😮

  130. elif

    😀 çok güzelmiş

  131. zeynep

    tşkler inş.işime yararrr..!! 😐 😉

  132. ziyaretçi

    yazan kişiye çoookk teşekkür ederim elleri dert görmesin ben hepsini yazmadım tabii ki yardım aldım sadece ama yazan kişi çok güzel cümleler kurmuş tebrikler

  133. kübra

    😮 😆 dostluk kim yazmışsa güzel yazmış

  134. beyaz

    elinizzzeeeee sağlıkk 100 aldddıııııııııımmmmmmmmmmmmmmmm

  135. ALARA

    harika bir kompozisyon çok işime yaradı 😛

  136. betül

    ödeve iyi oldu yaradı. 🙂 😐

  137. melüt

    çok güzel olmmuş………………….

  138. yağmur

    :|bunu yazanın ellerine sağlık kim yazdıys onu çok ama çok seviyorum. çOK TEŞEKKÜR EDEERİMMM.. .

  139. adı saklı

    gerçekten ödevime yaradı tşk

  140. sinemis ileri

    çok güzel bir kompozisyon olmuş 😉

  141. meltem

    Her insann dostluğun kıymetini bilmeli ve farkında olmalıdır örnektede anlatılmış güzel bir örnektir.

  142. büşra

    kim yazmışsa bu kompozisyonu elleri dert görmesin

  143. ömer

    Çok TéşéKüRLeR 🙂 😐

  144. senanur

    harika çok güzelll 😐

  145. meryem

    🙂 haklısınız çok güzel olmuş çok işime yaradı saolun.

  146. Ecem

    Yaa Çok Güzel ama Kendim Yazmak Zorundayımm 😳

  147. beyza

    çok güzel olmuş kim yazdıysa tşk

  148. buket

    ÇOK TEŞEKÜRLER HOCAMIZ BİZE SINAVDA KOMPSİSYON YAZIDRCAK BENDE DOSTLUĞU SEÇTM BURDAN BİRAZ ALINTI YAPABİLME ŞANSIM VAR KOMPOSİSYONA GELİNCE ÇOK GÜZEL AMA BU KOMPOSİSYON BANA DUNYADAKI EN İYİ DOSTUMU HATIRLATTII KENDIMDEN ÇOK SEVDIYIM ARKADAŞIMI O YUZDEN UZULDUM DİTEBİLİRİM ASLINDA AMA YINEDE ÇOK SAOL KAÇ PUAN ALDIMIDA YAZICAM

  149. arzun

    süper yazılıda işe yarar 30 puan cepte 😐 😀 😛 😉 🙂 😈

  150. doğukan p.

    😉 çok güzel olmuş arkadaşla yarınki sınavda bizdede çıkacakmış 😛

  151. alper

    çok güzel ama kompozisyonu kendim yazmak zorundayım

  152. sude

    çok saolun yarınki sınavda bu çıkcakmış

  153. yosun

    harika fevkaladeninde fevkinde 😐 🙂 :mrgreen: 😛 😯 😈 😀

  154. ekrem

    bu yazı benimde işime çok yaradı

  155. BERNA

    bence asıl dostun nasıl anlatıldığı güzel yorumlanmış cok güzel 😐 😆 😎 😆

  156. İREM

    😀 🙂 😐 çok güzel anlatmış burada dostluğu yarn sınavda bu konu çıkacakmış benim için gerçekten çok çok çok çok çokkkk iyi oldu size anlatamam bunu yapanaın ellerine sağlık süper süper 😐

  157. EMRE

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM 😉 😐 😀 😕 😯

  158. fatih sefa

    yarın sınavım var bana yardımcı olabilir

  159. nur

    çokkkk teşekkür ederimmmmmmmmm

  160. niSa

    teseqKKüR edERm bana yardımcı oLduqun icin 😉 😐 😛

  161. eda

    ÇOK TEŞEKKÜRLER TAM İSTEDİĞİM KONU 😐 😉

  162. semra

    😐 yarın sınavım var ve bu da sorulacaktı siz yardım ettiniz…çokk sagolun… 😀

  163. ece

    bencede çok gzl saqolun   😮 😮 :mrgreen:

  164. ben

    güzeeelll

  165. furkan

    bu yazı çok işime yaradı.bence bunları diğerleri de kullanmalı

  166. sena

    gerçekten çok güzell 😉 😐 😀 ❓ 😕 🙁

  167. efecan

    😐 😉 superrrr

  168. Zehra

    😉 😐 harikaa 😀

  169. ece

    pek güzel müthiş, harika, harikulade

    :mrgreen: 😆 😥 😐

  170. hilal

    teşekkürlr. :mrgreen:

  171. irem

    çk teşekkür ederm çk işime yaradı sayenizde 100 aldmm 😆 😛

  172. yunus

    saqolun valla sizolmasaydınız 0 alıyordum 😆 😛

  173. Gizem

    güzelmişş 😐

  174. nedim

    güseLlLlL 🙁 😮

  175. recep

    çok güzel elerinize sağlık işime yaradı :mrgreen: 😉 😆 🙁

  176. deniz

    çok teşekkürler ellerinize sağlık bana çok yardımcı oldunuz
    😐 🙄

  177. ahmet

    çok güzel değilmi? işte insanın kafası sakin oldumu böyle şeyler yazar…
    😉

  178. melis

    ii işte 😉

  179. abdülkadir

    güzel yazılmış bravo 😈

  180. esra

    ayyyyyyyyyy çok güzel ya bu kadar olur 😐

  181. kerem

    çok teşekkürler

  182. yakup

    :mrgreen: çok işime yarqadı

  183. ufuk

    çokkkk teşekkür ederim yarın türkçe yazılım var çok işime yaradı 😉 😀 😆 😐

  184. gamze

    Çok güzel olmuş kim yazdıysa eline sağlık 😉 😐

  185. EMRE BAYRAK(ERROR)

    😀 ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÖDEVİME YARDIMCI OLACAK SAĞOLUN

  186. şule

    😆 yarın türkçe yazılım vardı tşkkürler 😛 😐 😉 😎

  187. büşra

    😐 YES GÜZEL DOST KARA GÜNDE BELLİ OLUR

  188. NECMİYE

    😐 😐 gerçekten çok işime yarıyacak teşekkürler

  189. aylin

    ➡ çok işime yaradı çok teşekkür ederim he bu arada herkese bu siteyi söyliyeceğim 😐 😎 😆 😀 :mrgreen:

  190. gizem

    😐 gerçekten çok güzel benim çok çok işime yaradı türkçede lazımdı saolun varolun arkadaşlar

  191. esma

    bende çok beğendim kim yazdıysa allah razı olsun

    kim yazdıysa tekrar tebrik ederim 😉 🙂 :mrgreen: 😆 😀 😎

  192. zelal

    😉 çok işime yaradı ellerinize saglık 😐 😕

  193. ece

    çoook mükemmell olmuş arkadaşlar 😉 😐 😡 😈 🙂 😯 🙁 🙄 😛 😳 😮 :mrgreen: 😆 💡 😀 👿 😥 😎 ➡ 😕 ❓ ❗

  194. miray

    gerçekten çok güzel olmuş 😉

  195. şeqer

    çokkk saol kompozisyon çokkk gzll çok işime yaradıı 😐 😆

  196. hüseyin

    bence çok ama çok güzel olmuş

  197. eda

    😐 😐 çok güzel

  198. damla

    ➡ çok teşekkürler 😀

  199. serkan

    çok saolun yha yarın sınavım vardı sınavda dostluk ile iqili kompozisyon çıkacak :))) 😀 😐 😆

  200. ali

    çok güzel yazandan allah razı olsun

  201. dilara

    😉 çok teşekkür ederim kim yazdıysa.gerçekten çok ihtiyacım vardı.

  202. merve

    kim yazmışsa çok güzel olmuş konpozisyon 😛 😯 😥 😥 😈 😕

  203. casmin

    🙂 kim yazdıysa allah razı olsun

  204. casmin

    🙂 🙂 çok yardımcı oldu saolun

  205. mahmut

    😐 sınavda hoca aynısını sordu buradan okumuştum çok işime yaradı 😀

  206. gaye

    çok teşekkür edrim kim yazdıysa çok güzel
    yazmış tam da benim istediğim gibi olmuş:D 🙂 😐

  207. alper

    çok ama çok tşkrlr yazanıın ellerine sağlık işime çok yaradı 🙄 😐

  208. nurten

    çok tşk. ederm çok işime yaradı kim yazdısa ellerine sağlık.. 😛 😐 😀

  209. sibel

    kim yazdıysa ellerine sağlık çok güzel olmuş.
    Tam benim istediğim şey!TEŞEKKÜRLER!!!!!!!!!!!

  210. aliye

    çok teşekkür ederim çok yaradı muhteşem 😉 😉 😉 😐 😐 😐 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: 😆 😆 😆

  211. dilek

    çok qüzel yha ödevime yaradı valla :D:D:D:D:D

  212. harun

    güzel
    😈

  213. doğan

    tam istediğim konu bu yapan kişi çok teşkür ediyorum 😉 😉 😉

  214. sefa

    ÇOK İŞİME YARADI.KOMPOZİSYON ÖDEVİM VARDI VE YAZDIKLARINIZDAN ÇOK YARARLANDIM 😆 😆 😆 😆 😆 😆

  215. özlem

    çok güzel 😆

  216. selda

    allah szden razı oolllsuuunn alllahh nne ee mmmuurraddınız varsa ersin allah tuttuğunuzu altın tutmadığınızı gümüş etsin

  217. esra

    güzel saolun 🙂 🙁

  218. busenaz

    acayyip güzel.HEMDE odevime yardımcı oldu. 😀 😡 🙄 😕 😮 🙁

  219. seda

    😀 😐 😉 çok güzeldi tam kompozisyon arıyodum.

  220. selver

    😡 cok saolun bna yardımcı oldunuz tesekkürler

  221. melis

    valla çok işime yaradı bunu yazana çok teşekkür ederim 😐 🙂

  222. büşranur

    ya çok işime yaradı saolun :mrgreen: 😐 😀 😛

  223. duyguu:))

    bnce insanlara öğüt veren ve hatta güzel bi ders veren bi kompozisyon. kısaca sprrrr… 😉 😉 😉 😉 😉 😉

  224. su ırmak zengin

    ellerinize sağlık 😀

  225. ilker aygün

    hoca komposisyon ödevi verdi ve burdan yardım alrak yapıyorum ayrıca bunu yazanın elleri dert görmesin cok güzel yasmış 😆 😉

  226. esme

    benim ödevime çok yardımcı oldu çooooook sağolun allah razı olsun

  227. mertcan

    Oh Be Öyle Çok Yardımcı Olduki 😀 😀 :mrgreen: 😐 😛

  228. alara

    bu komp. çok güsel odevime yardımcı olduuu 😮 😀 😕

  229. cemal

    bu siteyi kuranın elleri dert görmesin 🙂

  230. rana

    BENCE ÇOK GÜZEL BİR SİTEDİR. BU SİTEYİ DÜŞÜNEN ve İLGİLENEN TÜM KİŞİLERE TEBRİK EDERİM: 😐

  231. sinem

    bence çok hoş ya tatlumm

  232. servet

    😀 SINAVDA ÇIKACAK BEN DE BURDAN ÇALIŞTIM BU ARADA SÜPER OLMUŞ ELLRİNE SAĞLIK 😆 😉 🙁

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir