Bulunduğunuz sayfa: Ana Sayfa > Zeka Oyunları > Beyninizde Resim Oluşturun!

Beyninizde Resim Oluşturun!

- Bu Yazı 16 Yorum Aldı

Bu bakışta size şey ifade etmiyor olabilir, ancak…

ataturk Beyninizde Resim Oluşturun!

Yukarıda gördüğünüz resmin ortasında bulunan dört noktaya gözlerinizi mümkün olduğunca az kırparak 40 saniye boyunca bakın.

Ardından gözlerinizi elinizle kapatın.

Parlak dairenin içinde, beyninizin oluşturduğu resmin uçuştuğunu görecek ve şaşıracaksınız.

Aslında o resimdeki insanı çok tanıyorsunuz… Büyük Önder Mustafa Kemal ATATÜRK…

Konu İçeriği:

İlginizi çekebilecek diğer yazılar:

“Beyninizde Resim Oluşturun!” konusuna 16 yorum yapıldı.

Sayfalar: [2] 1 »

16
Yazan: ada koç

allahım bu ne ya 40 saniye bu resme bakıp elini gözüne koyduğunda açıyoken karşına ULU ÖNDER ATATÜRK çıkıyo :o :o :???: :???: :???: :o :sad: :sad:

15
Yazan: mahmut

çok baktım uçan bir şey yok tekrar tekrar denedim

14
Yazan: gizem

way be süper :cool:

13
Yazan: m ve r

AAAAAAAAA İNANAMİYORUM BUNUYAPTIKTAN SONRA 15 SANİYE GİTMİYO :idea:

12
Yazan: esra

süüüppeeeeeeerrrrrrr beğendim güzel olmş : :mrgreen: :mrgreen: :| :razz:

11
Yazan: deniz

gördüm ama birazda korktum denileni yaptım ama bir süre geçmiyo :| :o :grin:

10
Yazan: cem

süper yaa!!! :cool:

9
Yazan: İPEK

VAYYY BEEEE ;-) :| :x :twisted: :sad: :???: :!:

8
Yazan: sadenur

Çok gözümü kırptım. Bir türlü uçuşan birşey göremedim. :)

7
Yazan: sıla

:o çok güzel ve şaşırtıcı bişey

Yorum Yaz

- Lütfen yorumunuzun yazının konusu ile alakalı olmasına dikkat ediniz.
- Kişisel hakaret, küfür ve reklam içeren yorumlar yayınlanmayacaktır.
- Bu sayfalarda yayınlanan yorumların hepsi okuyucuların kendilerine ait görüşleridir. Yazılan yorumlardan DenizTopu.com hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

İsim:

Mail:

Yorum:

icon_wink.gif icon_neutral.gif icon_mad.gif icon_twisted.gif icon_smile.gif icon_eek.gif icon_sad.gif icon_rolleyes.gif icon_razz.gif icon_redface.gif icon_surprised.gif icon_mrgreen.gif icon_lol.gif icon_idea.gif icon_biggrin.gif icon_evil.gif icon_cry.gif icon_cool.gif icon_arrow.gif icon_confused.gif icon_question.gif icon_exclaim.gif 

Zeka OyunlarıSayfa Başına Dön